piątek, 28 sierpnia 2015

All Black Look

Zawsze mówię, że nie ważne czy  to jest modne, ważne, że ładne, a jeśli  coś jest i ładne i modne to doskonale. Tego lata najsilniejszym trendem są odkryte ramiona i super bo to  wygląda dużo, dużo lepiej niż luźny czy powyciągany T-shirt. Odkryte ramiona zdecydowanie dodają osobliwego uroku i trochę zadziorności. Ku mojemu  zdziwieniu moja cała czarna dość zwykła stylizacja spotkała się z  efektem " Wooow" " Jaka świetna  bluzka". A ja znowu odkryłam coś, co  nadaje się  na plaże, na fajny ''balet'' i nie tylko, bo nawet na zwykłe łażenie po mieście.  Musimy pamiętać tylko, że odkrywając ramionka czy dekolt,  dobrze byłoby ubrać dłuższą spódniczkę, czy spodnie. To chyba to najprostsza zasada by czuć się zawsze odpowiednio ubranym. Ja moją ukochaną bluzkę połączyłam z długimi poprzecieranymi  rurkami, aby trochę urozmaicić całą stylizację. Z butami poszłam na łatwiznę i  zrobiłam to co zawsze. Ubrałam te w kontrastującym kolorze. Możecie mi wierzyć lub nie, ale cała stylizacja okazała się mega wygodna. Początkowo myślałam, że bluzka będzie mi spadać,  ale na szczęście się przeliczyłam, a na dodatek okazało się, że jest delikatna i genialna na upalne dni. 
Jeszcze jedna ważna kwestia! Nie potrafię zrozumieć czemu wszyscy, a  przynajmniej zdecydowana większość twierdzi ze  od połowy sierpnia  jest koniec wakacji i lata? Ja uważam, że słoneczny cieplutki sierpień to doskonała okazja do testowania trendów, i  do robienia szalonych rzeczy, nie przybliżajmy sobie sami końca wakacji.


Bluzka: Stradivarius
Spodnie: Zara
Buty: Michael Kors
Naszyjnik: W. Kruk

4 komentarze:

  1. Ja pomimo normalnej budowy ciała, mam dość szerokie ramiona przez co unikam takich bluzek,bo tylko mnie poszerzają. Na kimś jednak bardzo mi się ten fason podoba ;)

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślałam, ale tak mi się podobała!

      Usuń
  2. bluzeczka jest rewelacyjna! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba! Innej bym przecież nie kupiła, dzięki <3

      Usuń