niedziela, 24 sierpnia 2014

Blue petals

Hi,                                                                                                                                                  
Zakupy, Zakupy, Zakupy! Czy można chcieć czegoś więcej? Pierwszy raz od bardzo dawna udało mi się  odwiedzić moją ulubioną Londyńską dzielnicę, i przespacerować się po ,,Old London Road'' zawsze w tym miejscu czas się dla mnie zatrzymuje. Kingston upon Thames to magiczne miejsce, które nigdy nie zasypia, ludzie przemierzający  sklepy w  poszukiwaniu  wyprzedaży, uliczni handlarze próbujący coś każdemu  wcisnąć, tworzą atmosferę która nie pozwala zapomnieć, że to piękne miejsce leżące nad  Tamizą  od zarania dziejów było dzielnicą handlową.
 Teraz zostawiam kilka zdjęć mojego błękitnego stroju, który został zainspirowanym przez... Marc'a Jacobs'a ,, Daisy Dream''. Kiedy zobaczyłam ten przepiękny flakon nie mogłam się powstrzymać by przeistoczyć się właśnie w taką  Daisy.♥



















Ogrodniczka: New Look
Top: BHS
Butki: Primark
Kokardka: Primark
Wisiorek: Accesorize
Kolczyki : Tally Weijl
Button stick: Glitter
iPhone case: Sinsay

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz