poniedziałek, 23 marca 2015

Pastels Are Back!

Po dzisiejszych zakupach jestem z Siebie dumna. Ostatnio stwierdziłam'' Dosyć Tego!" Ile można kupować rzeczy w ciemnych i  nudnych kolorach? A przecież tak prosto uczynić ten świat pastelowym, kolorowym i wesołym. Co ostatnio udało mi się wypatrzeć  i wyniuchać na sklepowych regałach widzicie na  poniższych zdjęciach. kolorowe papilotki przydadzą się do upychania w nich drobnych przekąsek śniadaniowych,  a plecak w kolorze lila fiolet urzekł mnie dosłownie wszystkim.  Bardo ważne są dla mnie detale i wykończenia w  kolorze złotym, co zdecydowanie mnie zachwyciło, ponieważ lubię biżuterie i dodatki właśnie w tej tonacji.
Śmiało, bądźmy delikatni, jak głosi hasło reklamowe Milki. Fioletowa krowa  dobra na wszystko.
Ehh, czemu w  Empiku mają takie piękne rzeczy?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz