poniedziałek, 18 maja 2015

Shopping Time!

Bo jeśli chodzi o lato,  to dopadło mnie już zupełnie. Ananasy Arbuzy i oczywiście letni zapach zaklęty w małym niepozornym flakoniku. A teraz wyobraź sobie chłodny powiew wiatru w  upalny letni dzień. Jest lipcowe południe, siedzisz na plaży, do o koła nie ma nikogo, za Tobą rozciąga się tajemniczy tropikalny las, wiatr niesie świeży zapach cytrusów, orzeźwiającej mięty, który po chwili ustępuje słodszemu kwiatowemu zapachowi. Acqua di Gioia to zapach stworzony z niezwykłą harmonią. Nuty świeże przenikają i łączą się ze słodyczą, pachną mocno i wyraźnie, ale nie duszą, nie przeszkadzają. Zapach spodobał mi się na tyle, że jestem posiadaczem 2 opakowań. Jeden z nich zostaje ze mną, a drugi oddaję mamie z  okazji zbliżającego się święta.
Nie byłabym sobą gdybym nie pokazała chociaż kilku rzeczy, które kupiłam w ostatnim czasie.
Pierwszą rzeczą, która musiałam mieć od razu,  gdy tylko zobaczyłam są buty, laczki typu espadryle. Bardzo wygodne z uroczym printem i w odpowiednim letnim kolorze. Przechadzając się miedzy  regałami udało mi się dostrzec bluzkę w wesołe wzorki, lubię wesołe wzorki dlatego musiała być moja. Gumki do włosów które widzicie są ostatnio moimi  ulubionymi, nie tylko dlatego, że są urocze i zastępują mi kokardki, ale również dlatego, że podobno najmniej niszczą włosy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz