wtorek, 28 października 2014

Cake Poops

Witam Was Moje  Drogie Elfiki.
Jak dzisiejsze samopoczucie?  W końcu  udało mi się zrobić " Cake Pops",  a  później jednak stwierdziłam, że z  tęczową posypką będą jeszcze bardziej urocze. A Co  do tęczy i  Elfików, to owa tęcza postanowiła mnie dzisiaj zaszczycić swą obecnością. A jak moja tradycja nakazuje, pomyślałam sobie ze jednak mam ochotę pobiec na koniec i dorwać Chochlika z  Garnkiem, jeszcze kiedyś mi się uda! O tyle dobrze, że jestem szczęśliwym posiadaczem kolorowych ciastek, bo ani  Garna Złota ani Chochlika już nie dostanę.




A oto jak  te cuda wyczarować: 
Potrzebujemy:
 160 gram ciasteczek maślanych
4 łyżeczki serka  mascarpone
3 łyżeczki kakao
Ulubionej białej czekolady 
Mlecznej czekolady
Posypki/ ozdób które są zgodne z naszą aktualną chęcią.
Około 15  białych patyczków

Ciasteczka dokładnie kruszymy, mieszamy z  kakałkiem  i dodajemy serka. Wszystko łączymy w gładką masę i odkładamy  na godzinę do  lodówki.  Roztapiamy czekoladę.  Po wyjęciu chłodnej masy formujemy kuleczki. Patyczek zanurzamy w czekoladzie i nabijamy  na niego naszą kuleczkę. Gdy wszystkie kuleczki będą  mieć już swój patyczek możemy zacząć misterny proces DEKORACJI * To co Tygryski lubią najbardziej*. Zanurzamy nasze ciacho w czekoladzie i dekorujemy posypką, na koniec opcjonalnie zawiązujemy kokardkę. Ot i cała filozofia. 

Wesołej zabawy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz