wtorek, 4 listopada 2014

Charming Envelope ♥

Hej, Hej.
Jak mają się moje Skarby i Mamy moich Skarbów? A poniżej łatwy, prosty i przyjemny sposób na ozdobną  kopertę,  taką   zupełnie od nas. W moim przypadku zrobiłam ją dla mojej Mamy. Dlaczego? Bo to Mama, Mamusia, Mamika, bo jak nie ona to  kto ? Mama to  nasz  własny i prywatny Superman. Kiedy w  nocy  wrzask  to  właśnie  ona  wstaje  ratować  małego rozdzierka. 





Potrzebujemy:
Kolorowych kartek
Kleju
Nożyczek 
Ołówka
Linijki 
Brokatu
Wstążki

A jak  zrobić ? Chyba bardzo prosto.
Wycinamy symetryczne serce, składamy wzdłuż linii, które znajdują się na jednym z  powyższych zdjęć, numerki są też dopisane, także nie  powinno  być problemu. Po zagięciu  dobrze byłoby docisnąć  poskładany papier. Nogą, książką, tyłkiem czymkolwiek, ważne aby porządnie. Ja miałam jakiś twardy i pancerny papier, *  da razy  grubszy  niż techniczny, ale tak to jest jak się robi zakupy w  plastyku* dlatego musiałam jeszcze użyć troszkę kleju  na boczkach. Nasza koperta jest już gotowa, teraz  możemy  zacząć dekorowanie. W moim przypadku na  kopertę zawitały ukochane kokardki i króliczek z  odrobiną brokatu.
Powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz