środa, 7 października 2015

Striped Black&White

Zawsze uważam, że wszystko przychodzi w swoim czasie, nie lubię niczego przyspieszać. Lato jest latem do końca, ale teraz to już się ewidentnie skończyło.  To już chyba ostatni  w tym roku tak leciutki stój. Raczej rzadko chodzę w spodniach, po prostu czuję, że wyglądam w nich gorzej.
Tym razem potrzebowałam czegoś nie dość, że na szybko, to jeszcze prosto i nienudno, na dodatek wygodnie. Rano kiedy, pędzimy do szkoły, często na 8:00, nikomu nie będzie chciało  się wstawać 2 godziny wcześniej, aby misternie układać fryzurę, czy dobierać wymyślne ubrania.
Prosto może być również całkiem ciekawie. W takich sytuacjach najczęściej stawiam na czarny, bo w jego  przypadku najtrudniej jest zrobić wpadkę ubraniową. Może ktoś czasem czyta mojego bloga, jeśli tak, to pewnie już wie, że jestem fanką pasiastych ubrań i wszelkiego  typu rozkloszowanych spódniczek. Nikomu nie trzeba powtarzać, że biel i  czerń można nosić na wszystkie sposoby, i raczej w większości przypadków będzie wyglądać świetnie, no przynajmniej dobrze. Najtrudniej było mi znaleźć spódniczkę z szelkami, a uparłam się na nią koniecznie, bo dodaje uroku. Pamiętam, w jej poszukiwaniu przeszłam chyba wszystkie sklepy i nie było jej nigdzie, zdesperowana zdecydowałam się na zgłoszenie do krawcowej, a po tym jak na złość podobne  pojawiły się w sklepach. Jeśli chodzi o  włosy, najprostszy będzie zwykły kucyk, tym razem coś mnie naszło, aby dodatkowo  wyprostować włosy. Buty  były oczywistym wyborem, czarne slip-on,  z brokatem. Uwielbiam jak się świeci, zawsze odrobinę ciekawiej, jeśli coś błyszczy z  oddali.




Spódniczka: Projektu mego, własnego
Bluzka: Stradivarius
Buty Tk Maxx
Gumka do włosów: Invisibobble

4 komentarze:

  1. Jestem osobą, która wstaje dwie godziny wcześniej i układa fryzurę xd Naprawdę! Po prostu nie lubię się spieszyć, a poranna toaleta to dla mnie czas relaksu przed stresującym dniem.
    Też nie lubię spodni, spódnice i sukienki rządzą!
    Iris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że wyglądasz prześlicznie <3

      Usuń
    2. Dziękuję, ja też lubię wstać wcześniej, aby wyglądać piękniej, ale to jak mam na 8:50, na 8 rano to czasem zdarzy mi się odpuścić i pospać.

      Usuń
  2. Uwielbiam jak piszesz,ale bardziej lubię oglądać Twoje zdjęcia.:)

    OdpowiedzUsuń