poniedziałek, 28 września 2015

Make Your Own Wand

Czasem mam tak, że  lubię sobie  posiedzieć i podłubać przy czymś. Tym razem mamy trójskładnikową różdżkę pałeczkową! Pamiętam tyle, że  naoglądałam się przypadkiem jakiegoś anime  i w  mojej głowie zrodził się tylko jeden pomysł " O Nie! Musze mieć różdżkę!" Samo wykonanie jest  banalnie proste.
Potrzebujemy tylko  3 rzeczy:
Pałeczek,
Pistoletu z gorącym klejem,
Lakieru do paznokci.
 Pierwsze co musimy zrobić, to nadać pożądany kształt naszej różdżce.
Ja po prostu owinęłam ja sobie klejem i zrobiłam uchwyt i to by  było  na tyle. Musimy pamiętać, aby klej w przypadku budowania uchwytu nakładać warstwami jedna na drugą. Najlepiej będzie, gdy warstwy będą też dość cienkie, mamy wtedy  większe prawdopodobieństwo, że wszystko wyjdzie w miarę równo. 
Na  koniec wystarczy pomalować różdżkę dowolnym lakierem, na dowolny kolor. Ku mojemu zaskoczenie najlepiej sprawdzają się ciemne kolory.
Pozostawiamy do wyschnięcia, to dziwne, ale wysycha bardzo szybko. Moja była gotowa po 3 minutach!
Wszystko już gotowe, możemy czarować!
Miłej zabawy!

2 komentarze:

  1. Jaka piękna! :3 Podziwiam, ja nie mam cierpliwości do takich robótek.
    Iris

    OdpowiedzUsuń