sobota, 5 września 2015

L' Orient Savon Noir Neroli & Coconut Oil

Ostatnimi czasy, pod wpływem chwilowego impulsu zapadła niebanalna decyzja. Stwierdziłam, że trzeba dokonać rewolucji kosmetycznej. Stało się to pewnego, pięknego, wrześniowego popołudnia. Uświadomiłam sobie, że moja dzielna skóra znosi wszystko, co jej zafunduję, a ja i tak dziwię się, że wyskoczy jakaś krostka czy inna hogata. Skończyło się tym, że wstąpiłam do Mydlarni Franciszka, nie miałam pomysłu gdzie jeszcze mogłabym znaleźć naturalne kosmetyki. Udało mi się odkryć coś zdecydowanie do mojej cery.
Ostatnio na badaniach  skóry, byłam trochę zniesmaczona wynikiem. Okazało się że mam tylko 52% ( powinno być przynajmniej 60%!) nawilżenia skóry i  szok! Jak to? Przecież nie jestem jakaś stara, nie  opalam się, a  o skórę też jakoś dbam. W tym chyba  problem, że ''jakoś'', a nie tak jak należy. 
Powoli, dowiaduję się dokładnie czego mam używać, jaką mam cerę i  najważniejsze czym ratować.
Pierwszym produktem jaki odnalazłam, właściwie nie ja, bo poleciła mi  go sprzedawczyni, jest Savon Noir Neroli. Bardzo spodobała  mi się dedykacja, mianowicie produkt jest przeznaczony  skórze mieszanej, naczyniowej i bardzo delikatnej. Dokładnie dla mojej. Podoba mi się, to że dokładnie oczyszcza nie przesuszając skóry w dodatku bez peelingu mechanicznego,  co bardzo mnie cieszy, bo nie muszę buźki szorować drobinkami i nic więcej mi nie popęka. Dodatkowo zyskujemy jeszcze obkurczone naczynka i promienną skórę. Czy Czarne marokańskie mydełko działa cuda? Zobaczymy.
O zbawiennym wpływie oleju kokosowego na... cokolwiek nie muszę się chyba wypowiadać. 
Kupiłam go ze względu na wzorowe nawilżanie. Dzięki  zawartości kwasu laurynowego mamy zyskujemy jeszcze własciwości bakteriobójcze,  antygrzybiczne,  dotleniające. Czasem  sprawdza się nawet jako demakijaż, przy suchej skórze. Czy można chcieć czegoś więcej?





2 komentarze:

  1. Jejku, kokos! Uwielbiam :3
    Cieszę się, że znalazłam Twojego bloga - bardzo mi się podoba <3 Dodałam Cię do obserwowanych.
    Iris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się cieszę, że Ci się podoba! Dziękuję<3

      Usuń